Wednesday, May 4, 2011

Ruger Hauer:Vampyyri

Created page with "{{Song|Se Syvenee Syksyll� (2010)|Ruger Hauer|star=Green}} <lyrics> Loppu, mut on imetty kuviin. Ime t�t�, ved� t�st� huiviin. Uupunu, voimat vuotanu kurville. Vampyyrit t..."

New page

{{Song|Se Syvenee Syksyll� (2010)|Ruger Hauer|star=Green}}

<lyrics>
Loppu, mut on imetty kuviin. Ime t�t�, ved� t�st� huiviin.
Uupunu, voimat vuotanu kurville. Vampyyrit tais j��d� pysyv�sti mei�nki nurkille.
Matkal mun keksipurkille. Ja m� oon verannalla vastas.
Vaik voisin karkuun juosta ja panna kaiken paskaks. Mut ei...
Mut sen sijaan m� oon t�ytt�ny jo valmiiks kaikki niiden vitun kaavakkeet.
Ei rakki r�ksyt�. Mites haukulla haavan teet? En ikin opi niiden l�ksyj�.
Ilman ristipainetta m� oisin jo kaatunu. Se pit�� mua seisomas.
Ei asennossa, mut pystys. Lis�� tuotteita kauppoihin leipomas.
Mut on imetty kuiviin. ''Vitun vampyyri.''
Mut on imetty kuiviin.

T�� on ilkeen tuntusta. Irti mun kurkusta, vampyyri.
Huulet punasena, mun punkusta. Vampyyri, vampyyri.
T�� on ilkeen tuntusta. Irti mun kurkusta, vampyyri.
Revin irti kulmahampaat sun suusta, vampyyri. Se sin� olet, tunnusta.

Jyrki her�s n�lk�sen� yks ilta. Kadonneet pojat l�yty terassilta Hesarilla.
Kukin arkkuaan sel�ss��n kantaa. Alexilla on Suomen komeimmat hampaat.
Ja vaik puheet voi kuulostaa ripulilta, ei poliitikon hengitys haise valkosipulilta.
Puuvaarnaa m� veist�n. Jussi Kusiysi tied� mit��n oikeista vampyyreist�.
Auringonvalossa ne ei pysty seist�, mut �l� huoli, Jutta kyl erottaa tei�t meist�.
Ja ne pelottelee vampyyriromaaneil, mut mit� Halla-Aho kirjottaa, on pelottavampaa.
Joka juntti luulee ottavansa kantaa. Vampyyri ottaa aina enemm�n kuin antaa.
Naantalin natsi hymyilee arkussaan. Pesen k�det kaikest, se ehk�see tartuntaa.
Joka nurkan takan joku on vaanimas. Me elet��n ku Transylvanias.
Pid� ovi kii, �l� p��st� niit kotiisi. Ne ei voi tulla ilman lupaa, vampyyri on poliisi.
Klaus Kinskin penskat y�t� ulvoo. Neulanp��n kokoset rei�t kaulas turpoo.
Ei n�y Urhoo, vaan Helsinki. Imee musta illan viimesen drinkin.

T�� on ilkeen tuntusta. Irti mun kurkusta, vampyyri.
Huulet punasena, mun punkusta. Vampyyri, vampyyri.
T�� on ilkeen tuntusta. Irti mun kurkusta, vampyyri.
Revin irti kulmahampaat sun suusta, vampyyri, vampyyri.

Maailma on viem�ri, kaiken se imee ineen. Ei kukaan tied� tappajansa nimee.
Heiluu vieterin lailla t�� maailma. Karvolla hampaat ku tappajahailla.
Ui virrassa, hiki pinnassa. Mua on purtu ja pysyy kipu rinnassa taas.
K�sis keskiaikasii arvoi kantaen, ja eilen sporassa mua puri Matti Vanhanen.
Ja mun unelmani Kela tuhosi. Tyhj�n p��ll� py�rii t��l niinku Bela Lugosi.
Mun aivot ker�� lis�� tukoksii. Vampyyrit imee musta kaiken ja ne haluu lis�� tuloksii.
Vuotaa verivirrat puroksi. Kuolevaisen el�m�n k�sist�ni t�n��n pudotin.
Niiden tulon pystyy kuulemaan jo kaukaa, ja kaikki haluu tuntee aina kuuluvansa laumaan.
Ne ei j�t� meit� rauhaan en��, ja vaik ne tappaa nyt, ne aamul haudasta her��.
T�� on niin saatanan kauheeta teh�. En m� niiden ehdoilla kauaa el�.
Mulle vampyyri on nykyhetki, ja kompromissien takia mun syd�n petti.
Mun vampyyri oot sin�, ku katot t�t� maailmaa pupillit ter�vin�.

T�� on ilkeen tuntusta. Irti mun mulkusta, vampyyri.
''And when I bite you, I feel happy inside.''
</lyrics>

{{SongFooter
|fLetter = V
|song = Vampyyri
|language = Finnish
|youtube =
|goear =
|asin =
|iTunes =
|musicbrainz =
|allmusic =
}}

Shania Twain Gwen Stefani Sunny Mabrey Karolína Kurková Laura Harring

No comments:

Post a Comment